آهنگ های پاپ آهنگ هایپاپ3775 آهنگ آهنگ های سنتی و محلیآهنگ های سنتی و محلی 78 آهنگ آهنگ های ریمیکسآهنگ هایریمیکس270 ریمیکس
دانلود شرایط پخش موزیک
سریال افعی تهران
سریال دفتر یاداشت
رسانه بیاتوصدا تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد...دانلود آهنگ جدید..اهنگ جدید MP3 | دانلود بهترین موزیک های جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از رسانه بیاتوصدا همراه با متن و کیفیت 320 و 128 هر آهنگ....موزیک های معروف خواننده های ایرانی...آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپ

دانلود سریال افعی تهران

  • 20 اسفند 1402

سریال افعی تهران

دانلود سریال افعی تهران

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P Blu-ray۱۰۸۰P HQ۱۰۸۰P۷۲۰P۴۸۰P

از رسانه بیاتوصدا

 

افعی تهران

 

سریال افعی تهران، مجموعه جدید نمایش خانگی در ژانر کمدی سیاه و اجتماعی است.

افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی یکی از سریال های فاخر امسال بشمار می رود که به صورت هفتگی از رسانه بیاتوصدا پخش می شود.

برای اطلاعات بیشتر و دانلود این سریال تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

 

کارگردانی: سامان مقدم

نویسندگی: پیمان معادی

تهیه کننده : جواد فرحانی

 

تمامی بازیگران سریال

 

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی، هومن سیدی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، بازیگر خردسال: ماهور نعمتی و بازیگران زیادی هم مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، علی قربان زاده، امین حیایی و نوید محمدزاده به عنوان بازیگر مهمان در هر قسمت حضور دارند.

 

سریال افعی تهران

 

سریال افعی تهران

 

 

سریال افعی تهران پربازیگر با نام قبلی افعی در قالب یک کمدی سیاه است. دانلود سریال افعی تهران در ژانر کمدی سیاه است و روایت یک سینماگر با بازی پیمان معادی است که دست به قتل می‌زند!.  شوخی‌هایی با اهالی سینما دارد از جمله حضور شخصیتی که روان شناس اهالی سینماست. اولین تجربه نویسندگی پیمان معادی روبرو هستیم و بی شک یکی از بهترین آثار امسال به حساب می آید.

 

 

دانلود سریال افعی تهران با لینک مستقیم

قسمت بعدی، چهارشنبه آینده ساعت ۸ صبح از رسانه بیاتوصدا پخش می شود.
 

 

افعی تهران

 

درباره افعی تهران

این سریال به کارگردانی سامام مقدم، تهیه کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی پیمان معادی و همچنین بابازی پیمان معادی، پژمان جمشیدی و سحر دولتشاهی هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است.  نوید محمدزاده هم یکی از نقش های مکمل این سریال را ایفا میکند. پیش‌بینی میشود افعی تهران که به گفته پیمان معادی یک کمدی سیاه است تا پایان بهمن ماه از رسانه بیاتوصدا منتشر شود. پیشنهاد می شود از سریال کمدی دیگر رسانه بیاتوصدا، سریال دفتر یادداشت، نیز دیدن کنید.

 

افعی تهران

 

ماجرای نویسندگی پیمان معادی در نمایش خانگی

 

 

معادی قرار بود ابتدا این فیلمنامه را خودش جلوی دوربین ببرد، اما با توجه به حجم زیاد نقشی که در این سریال داشت، تصمیم براین شد تا کارگردان دیگری آن را بسازد. سامان مقدم که در شبکه خانگی تجربه ساخت فصل سوم سریال «قلب یخی» را داشت در نهایت کارگردانی سریال «افعی تهران» را برعهده گرفت تا بعد از کذشت یک دهه سریالی را برای شبکه خانگی کارگردانی کند.

 

 

معرفی کارگردان سریال (سامان مقدم)

 

 

مقدم ۱۱ سال پیش و در سال ۱۳۹۱ نخستین سریال خانگی‌اش با نام «قلب یخی ۳» را کارگردانی کرد. در آن دوره سریال‌ها در قالب «دی وی دی» و به شکل فیزیکی عرضه می‌شد و به این ترتیب سریال «افعی» اولین تجربه سریال سازی این کارگردان در دوران فعالیت پلتفرم‌ها محسوب می‌شود.

 

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود