آهنگ های پاپ آهنگ هایپاپ3777 آهنگ آهنگ های سنتی و محلیآهنگ های سنتی و محلی 78 آهنگ آهنگ های ریمیکسآهنگ هایریمیکس270 ریمیکس
دانلود شرایط پخش موزیک
سریال افعی تهران
سریال دفتر یاداشت
رسانه بیاتوصدا تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد...دانلود آهنگ جدید..اهنگ جدید MP3 | دانلود بهترین موزیک های جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از رسانه بیاتوصدا همراه با متن و کیفیت 320 و 128 هر آهنگ....موزیک های معروف خواننده های ایرانی...آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپ

دانلود سریال دفتر یاداشت

  • 1 دی 1402

سریال دفتر یاداشت

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P Blu-ray۱۰۸۰P HQ۱۰۸۰P۷۲۰P۴۸۰P

از رسانه بیاتوصدا

دانلود سریال دفتر یاداشت

دفتر یادداشت سریال جدید ایرانی با ژانر کمدی در نمایش خانگی است.

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده که به صورت هفتگی از بیاتوصدا پخش می شود.

در این سریال بازیگران کمدی محبوبی همچون رضا عطاران و حسن معجونی در آن هنرنمایی می کنند.

 

 

ژانر: کمدی، اجتماعی

کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

تمامی بازیگران سریال

 

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان ازشمسی فضل الهی، و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان

 

خلاصه داستان دفتر یادداشت

 

سریال “دفتر یادداشت” داستان دو دوست قدیمی به نام‌های ایرج و حمید را روایت می‌کند که به‌طور اتفاقی وارد دنیای پیچیده پرونده‌های جنایی می‌شوند. این دو دوست کودکی با سرشان به دنیای پیچیده جرم و جنایت وارد می‌شوند و پای آنها به طور ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

این خلاصه داستان نشان می‌دهد که با یک قصه پوآرویی سرحال طرف هستیم و با کاراگاهانی همراه خواهیم شد که یکی از آن‌ها درگیر آلزایمر است و همه چیز را فراموش می‌کند.رضا عطاران به طور پیوسته در یک دهه اخیر کارنامه پرمخاطب و پرفروشی داشته و قرار گرفتن این بازیگر کاریزماتیک در یک قصه جنایی آن هم با ته مایه کمدی به طور قطع یک اتفاق ویژه است.

 

 

دانلود سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم

 

پایان

 

 

 

نقد و بررسی دفتر یادداشت

 

سریال با ژانر کمدی و اجتماعی، تلاش دارد تا به تصویر کشیدن موضوعات مختلفی بپردازد و با استفاده از طنز و شوخ‌طبعی، از طریق داستان‌های جذاب و کمدی، مخاطبان را سرگرم کند. سبک کمدی سریال به‌طور کلی بر مبنای تعاملات بین شخصیت‌ها و رویدادهای روزمره قرار دارد.

 

 

 

 

با توجه به ژانر کمدی و اجتماعی سریال «دفتر یادداشت»، این سریال به عنوان یک گزینه سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای تماشاگران علاقه‌مند به سریال‌های کمدی می‌تواند بسیار جذاب و پرطرفدار باشد. بازیگران با استعداد، داستان‌های جذاب و شخصیت‌های خاص، عناصری است که باعث می‌شود یک سریال مورد توجه و دیدنی باشد. پیشنهاد می شود از سریال داوینچیز و فصل دوم نیسان آبی نیز دیدن کنید.

 

دانلود سریال دفتر یاداشت

 

 

یک درام و یک کمدی همزمان از یک کارگردان

 

سریال هفت با موضوع انتقام و بازی بازیگرانی چون رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی از ۲۳ آبان ماه از پلتفرم تماشاخونه پخش می شود. کمدی «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران، حسن معجونی ، مینا ساداتی ۲۶ آبان ماه از پلتفرم فیلم نت عرضه می شود. کیارش اسدی زاده در سریال «هفت» یک درام اجتماعی را کارگردانی کرده و در «دفتر یادداشت» رهبری یک کمدی را برعهده داشته است.

 

سریال دفتر یادداشت

 

زمان پخش سریال دفتر یادداشت

 

سریال دفتر یادداشت به صورت هفتگی در روز جمعه ساعت ۱۲ ظهر از بیاتوصدا پخش می شود. این سریال در قالب یک فصل طراحی شده و فصل دوم ندارد. پیشنهاد می کنم این کمدی جذاب را به هیچ وجه از دست ندید.

 

 

 

سریال دفتر یادداشت

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود