آهنگ های پاپ آهنگ هایپاپ3777 آهنگ آهنگ های سنتی و محلیآهنگ های سنتی و محلی 78 آهنگ آهنگ های ریمیکسآهنگ هایریمیکس270 ریمیکس
دانلود شرایط پخش موزیک
سریال افعی تهران
سریال دفتر یاداشت
رسانه بیاتوصدا تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد...دانلود آهنگ جدید..اهنگ جدید MP3 | دانلود بهترین موزیک های جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از رسانه بیاتوصدا همراه با متن و کیفیت 320 و 128 هر آهنگ....موزیک های معروف خواننده های ایرانی...آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپ

دانلود سریال گناه فرشته

  • 8 دی 1402

دانلود سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P Blu-ray۱۰۸۰P HQ۱۰۸۰P۷۲۰P۴۸۰P

از رسانه بیاتوصدا

دانلود سریال گناه فرشته

 

سریال گناه فرشتهُ مجموعه جدید نمایش خانگی به کارگردانی حامد عنقا است.

گناه فرشته در ژانر درام و خانوادگی با حضور بازیگران محبوب از جمعه ۱ دی ساعت ۸ صبح از بیاتوصدا برای دانلود قرار می گیرد.

برای دانلود تمامی قسمت ها و اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

تمامی بازیگران سریال

 

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، پردیس پورعابدینی، پژمان بازغی، سامیه لک و فرید سجادی حسینی

 

خلاصه داستان گناه فرشته

 

در سریال، شخصیت حامد تهرانی که توسط شهاب حسینی بازی می‌شود، یک وکیل پرتجربه و متعهد به قانون است.

او درگیر پرونده‌های حساس و جنجالی می‌شود، اما یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایش، وکالت دختری به نام فرشته است (با بازی پردیس پورعابدینی). فرشته به اتهام قتل با چاقو به حکم اعدام محکوم شده است.

 

حامد تهرانی با مصرانه اعتقاد دارد که فرشته بی‌گناه است و حتی برای دفاع از او، مخاطرات زندگی و شغلی خود را به خطر می‌اندازد. او سعی دارد با ارائه دلایل و شواهد، اثبات بی‌گناهی فرشته را به نمایش بگذارد و او را از حکم اعدام نجات دهد.

این در حالی است که نوید عشیری (با بازی امیر آقایی) به عنوان یک عامل اساسی در داستان، باعث پیچیدگی و تعاملات جدید در مسیر داستانی می‌شود.

 

دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته با لینک مستقیم

قسمت بعدی، جمعه آینده ساعت ۸ صبح منتشر می شود.

 

 

درباره سریال بیشتر بدانیم

 

گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. حامد عنقا که بیشترین همکاری با کارگردان را با بهرنگ توفیقی و محمدحسین لطیفی در کارنامه دارد، حالا اولین تجربه سریال‌سازی را پشت سر می‌گذارد.

 

نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر و مستانه مهاجر تدوینگر مطرح سینما، دیگر بازیگر سریال است که نخستین تجربه بازی در یک سریال را پشت سر می‌گذارد.پیش از «گناه فرشته»، مهدی سلطانی و دیبا زاهدی در سریال «آقازاده» نیز روبه‌روی هم بازی کرده بودند. این دو بازیگر در سریال تازه‌شان دو نقش‎ کلیدی را به عهده دارند که در پیشبرد داستان تاثیر بسزایی دارد.

 

دانلود سریال گناه فرشته

زمان پخش سریال

 

این سریال از جمعه ساعت ۸ صبح در بیاتوصدا منتشر می‌شود، که نشان از استقبال قابل توجه تماشاگران از آن دارد.

با توجه به بازیگران معروف، مضمون جذاب و تنوع در اجراها، “گناه فرشته” توانسته است جایگاه خود را در نمایش خانگی به روشنی بسازد و مخاطبان را به سمت خود جلب کند. همزمان با این سریال از سریال مرداب و سریال دفتر یادداشت نیز دیدن کنید.

 

دانلود سریال گناه فرشته

نقد و بررسی تمامی قسمت های گناه فرشته

 

“گناه فرشته” داستانی جذاب و پر از احساسات است که در آن آتش به عنوان نمادی از تصفیه و انقضاء گناهان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

بازیگران هنرمند این سریال، با اجراهای قوی و متناسب با طراحی داستان، توانسته‌اند ارتباط قوی‌تری را با تماشاگران برقرار کنند.

عناصر دراماتیک و خانوادگی به تصویر کشیده شده در سریال، باعث شده تا این سریال به یک تجربه تماشایی جذاب و پرمعنا تبدیل شود.

 

دانلود سریال گناه فرشته

 

دانلود سریال گناه فرشته

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود