آهنگ های پاپ آهنگ هایپاپ3778 آهنگ آهنگ های سنتی و محلیآهنگ های سنتی و محلی 78 آهنگ آهنگ های ریمیکسآهنگ هایریمیکس270 ریمیکس
دانلود شرایط پخش موزیک
سریال افعی تهران
سریال دفتر یاداشت
رسانه بیاتوصدا تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد...دانلود آهنگ جدید..اهنگ جدید MP3 | دانلود بهترین موزیک های جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از رسانه بیاتوصدا همراه با متن و کیفیت 320 و 128 هر آهنگ....موزیک های معروف خواننده های ایرانی...آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپ

دانلود سریال مرداب

  • 5 دی 1402

سریال مرداب

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P Blu-ray۱۰۸۰P HQ۱۰۸۰P۷۲۰P۴۸۰P

از رسانه بیاتوصدا

دانلود سریال مرداب

 

سریال مرداب سریال جدید نمایش خانگی محصول ایران است. سریال ایرانی مرداب به صورت هفتگی با ژانر معمایی، درام از بیاتوصدا پخش می شود. در این سریال بازیگران مطرح سینما حضور دارند و شما برای دانلود و اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

 

 

تهیه کننده: محمد شاسته

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

 

تمامی بازیگران

 

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، امیر جعفری در نقش شکیب، مهدی هاشمی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی

خلاصه داستان مرداب

 

پسر فیاض در ابتدای داستان کشته می شود و به گونه ای ساخته می شود که او خودکشی کرده است. امیر جعفری در نقش اسفندیار شکیب دنبال دو نفر می گردد تا آنها را پیدا کند یکی از آن ها ایرج با بازی شهرام حقیقت دوست و دیگری سرگرد با بازی حامد کمیلی است. ایرج در ابتدا به عنوان راننده و دستیار فیاض است و قصد دارد از طریق همسرش آفاق از فیاض کلاهبرداری کند اما موفق نمی شود. پیشنهاد می شود این سریال معمایی درام را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

دانلود سریال مرداب

دانلود سریال مرداب با لینک مستقیم

سریال افعی تهران از هفته های آتی جایگزین سریال مرداب می شود.

 

 
دانلود سریال مرداب

درباره سریال مرداب

 

این سریال به تهیه کنندگی محمد شاسته و کارگردانی برزو نیک‌نژاد از مهرماه ۱۴۰۲ در بیاتوصدا عرضه خواهد شد. سریال در ژانر درام معمایی است و در آن بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی هنرنمایی می کنند.

 

پس از موفقیت سریال پوست شیر در ژانر معمایی، درام این بار نوبت به سریال جدید نمایش خانگی در ژانر معمایی رسید. خلاصه داستان تکمیلی سریال بزودی اضافه می شود. برزو نیک‌نژاد سریال آفتاب پرست را پیش از این برای پلتفرم فیلم‌نت ساخته بود. در کارنامه سینمایی او فیلم‌های پرفروشی مانند «لونه زنبور» و «دوزیست» به چشم می‌خورند.

نقد و بررسی سریال مرداب

 

مرداب از آن دسته سریال های خوش ساخت که برای مخاطبینش احترام می گذارد. بازیگری حرفه ای و فیلمنامه قوی از نقاط قوت آن حساب می شود اما همانند سریال های دیگر برزو نیک نژاد مانند سریال آفتاب پرست، این سریال نیز وقت زیادی را صرف معرفی هر شخصیت مصرف می کند.

 

برزو نیک نژاد، کارگردان سریال، با این اثر جدید خود نشان می‌دهد که در ژانر معمایی نیز موفقیت‌آمیز می‌تواند عمل کند. او با شروع موثر و ترتیب دادن معماها و چالش‌های داستان، توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین، انتخاب بازیگران مناسب برای نقش‌ها و معرفی به موقع شخصیت‌ها نشان از توجه به جزئیات داستان دارد.

 

دانلود سریال مرداب

 

سریال مرداب یکی از آثاری است که با توجه به بازیگری حرفه‌ای و فیلمنامه‌ی متنوع خود، مخاطبان را جذب می‌کند. اگرچه این اثر در ابتدا وقت زیادی را برای معرفی شخصیت‌ها صرف می‌کند، اما توقعاتی برای توسعه داستان و تعاملات شخصیت‌ها در آینده ایجاد می‌کند. اگر به دنبال یک سریال معمایی و مهیج هستید، مرداب ممکن است گزینه‌ای جذاب برای شما باشد.

سریال مرداب فصل دوم دارد؟

 

پاسخ خیر است. این سریال در قالب یک یک فصل طراحی شده و پس از پایان فصل اول تمام می شود. همزمان با سریال مرداب، سریال دفتر یادداشت به صورت اختصاصی از بیاتوصدا پخش می شود که پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

سایر عوامل سریال

 

تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری

 

دانلود سریال مرداب

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود