آهنگ های پاپ آهنگ هایپاپ3777 آهنگ آهنگ های سنتی و محلیآهنگ های سنتی و محلی 78 آهنگ آهنگ های ریمیکسآهنگ هایریمیکس270 ریمیکس
دانلود شرایط پخش موزیک
سریال افعی تهران
سریال دفتر یاداشت
رسانه بیاتوصدا تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد...دانلود آهنگ جدید..اهنگ جدید MP3 | دانلود بهترین موزیک های جدید ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از رسانه بیاتوصدا همراه با متن و کیفیت 320 و 128 هر آهنگ....موزیک های معروف خواننده های ایرانی...آهنگ های شاد / جدید / قدیمی / غمگین / فول آرشیو / پاپ

دانلود سریال داوینچیز

  • 6 دی 1402

سریال داوینچیز

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P Blu-ray۱۰۸۰P HQ۱۰۸۰P۷۲۰P۴۸۰P

از رسانه بیاتوصدا

دانلود سریال داوینچیز

 

داوینچیز سریال جدید نمایش خانگی با ژانر کمدی است.

سریال داوینچیز تمامی قسمت ها به صورت رایگان و کامل از بیاتوصدا پخش می شود و شما می توانید این سریال زیبا را به کارگردانی افشین هاشمی و بازیگران محبوبی همچون سام درخشانی، سیما تیرانداز و مونا فرجاد در این سریال ایفای نقش می کنند.

 

ژآنر: درام، خانوادگی، کمدی، ماجراجویی

 

 

تمامی بازیگران سریال

سام درخشانی، سینما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی

 

دانلود سریال داوینچیز

خلاصه داستان داوینچیز

داستان پرویز و ملیحه، یک زن و شوهر است که به عنوان کارمندان یک موزه در تهران مشغول به کار هستند.

زندگی آن‌ها به طور عادی در جریان است،

تا زمانی که یک روز، وقوع یک اتفاق غیرمنتظره، آن‌ها را به دوراهی ناگزیر می‌کند و زندگی‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد.

 

دانلود سریال داوینچیز

دانلود سریال داوینچیز با لینک مستقیم

پایان
 

 

دانلود سریال داوینچیز

درباره سریال

سریال “داوینچیز” یک تولید تلویزیونی ایرانی متنوع و جذاب است. این سریال ترکیبی از کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی را ارائه می‌دهد. با بازیگرانی همچون سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری، و یدالله شادمانی، این سریال از گروه نویسندگی آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی به کارگردانی افشین هاشمی تولید شده است. سریال در سال ۱۴۰۲ در کشور ایران به روی آنتن رفت.

 

پیشنهاد می شود از سریال کمدی دیگر نمایش خانگی به نام سریال دفتر یادداشت و فصل دوم نیسان آبی دیدن کنید.

 

دانلود سریال داوینچیز

نقد و بررسی سریال داوینچیز

 

یک تجربه سرگرم‌کننده و جذاب برای تماشاگران ایرانی است. ترکیب متنوع ژانرها به سریال امکان ارتباط با گروه مختلف از تماشاگران را می‌دهد. این سریال به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی مهدی منیری باعث شده تا بازیگران به نحوی ویژه و قابل تحسین اجرا کنند.

 

یکی از مهمترین نقاط قوت این سریال، نوآوری در داستان و جذابیت شخصیت‌های اصلی است. داستانی که از اتفاقات غیرمنتظره آغاز می‌شود، تماشاگران را به سمت یک ماجراجویی پرهیج و پرتنش می‌کشاند. بازیگران با بازی‌های قوی و قابل اعتماد خود، به تجربه تماشاگران افزوده و باعث می‌شوند که این سریال یکی از پرطرفدارترین تولیدات تلویزیونی ایرانی شود.

“داوینچیز” به عنوان یک کمدی جذاب و هیجان‌انگیز توانسته است توجه و تعریف مخاطبان را جلب کند و موفقیت‌های بزرگی را در صنعت تلویزیون ایران به دست آورد.

 

 توانایی نقش‌آفرینی چندگانه در آثار سیما تیرانداز

 

یکی از جنبه‌های مهم در نقد و بررسی توانایی بازیگران، قابلیت آنها در ایفای نقش‌های متنوع است. سیما تیرانداز، با ایفای نقش‌های متعدد از زن خانه‌دار گرفته تا شخصیت‌های با طبایع مختلف، توانسته است این قابلیت را به خوبی اجرا کند. او در آثار مختلف نظیر «آژانس دوستی»، «هیولا»، «دراکولا» و «دودکش» با شناخت عمیق از ویژگی‌های زنانه در موقعیت‌های مختلف، شخصیت‌هایی متنوع و قابل تشخیص ایجاد کرده است.

 

دانلود سریال داوینچیز

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود